Monday, November 22, 2010

Da Jesus Book

This passage was shared at the missions conference from da Jesus Book. Translation: The Bible in Hawaiian Pidgin. This is the great commission, Matthew 28:18- 20, in where Christ commands us to go out and make disciples as he promises us he will stick with us until the very end of the earth... or it until it goes pow.

"Den Jesus go near dem an say, “God wen give me all da power, so now I in charge a everyting all ova da world an inside da sky. So you guys, go all ova da world an teach all da diffren peopos, so dey can learn bout me an come my guys. Baptize dem, an dey goin come tight wit my Fadda, an me his Boy, an God's Good an Spesho Spirit. Teach um how fo do everyting dat I wen tell you guys fo do. An you know wat? I goin stick wit you guys all da way, till da world goin pau.” Matthew 28:18-20

No comments:

:)

The views expressed here are solely mine and are not the opinion of AWC/Mercy Ships.